Negativ!

Usch den här sista veckan har jag känt mig så negativ, har haft ett dåligt språk, jag som aldrig svär på jobbet har bara sprutat ut fula ord, varit irriterad på människor skulle bara vilja lägga mig under täcket och vakna lagom till nästa helg då jag ska till Stockholm för att träffa stora syster och syster dotter, ska bli så kul kan behövas att få lite luft ombyte. Jag borde inte gnälla som var i greklans för ett par veckor sedan och som ska till Istanbul om ytterligare ett par veckor.

I dag när jag var ute med Börje på en cykel sväng försökte jag att hitta lite glädje i allt och det finns om man bara vill öppna ögonen lite, alla härliga höstfärger som naturen bjuder på och den underbara doft som finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0