Fika!

Nu väntar jag på att Niklas och Emelie ska komma hem, vi ska ta en liten eftermiddagsfika. Jag har just plockat ut "mamma" limpor ifrån ugnen, åh det doftar så gott, hoppas att de smakar lika bra som det doftar.

Igår var vi på en jätte härlig promenad med Börje, solen sken och det var nästan vindstilla. Vi hade med oss säsongens första kaffetermos, det smakade underbart. Hoppas att det kommer att bli många sånna tillfällen nu framöver.

Till middagen kom kidsen hem alla utom Niklas som jobbar så knasiga tider nu det är inte kul. Vi hade ett par trevliga timmar tillsammans innan Kostas och jag åkte till stan för att gå på bio, -The Swan- med Natalie Portman.

Min bästa måndag på länge var det igår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0