Impuls!

Igår eftermiddag hämtade jag upp Sofia efter jag hade jobbat klart. Vi for ner till biblioteket och sedan tittade vi förbi Alex som praktiserar på Zlave. Det blev som en liten familjeträff, Niklas var också där och provade lite kläder.        Alex ville att jag skulle köpa ett linne som han hade sett ut men jag tyckte att det var för somrigt i min smak för att pröva nu. (det var jätte snyggt) Tittade runt lite och hittade en jätte fin tunika/klänning som det bara stog Anna på, provade den och insåg JAG HAR JU INTE NÅGRA PENGAR. Men Kallechefen var gullig jag fick låna hem den utan att betala och bestämma mig. Sagt och gjort när jag väl var hemma hade jag bestämt att jag skulle ha den. Nu är jag en glad ägarinna till mitt första plagg designat Maria Westerlind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0