M. Jacksson!

Har små hört på radion under förmiddagen och blivit glad över att dem har spelat M. Jacksson så pass mkt, jag trodde det var med anledning utav hans kommande turne, det tog nog nästan en timme innan det gick upp för mig att han hade dött. Som för många andra så var det overkligt, jag hade bara för en månad sedan varit in och kollat på vad en biljett skulle kostat  och även kollat hur man skulle kunna bo till ganska bra pris i London.   M. Jacksson har varit en stor favorit musiker sen tidigt 80-tal för mig, det är så mkt minnen, både roliga och mindre roliga. Jag kan inte säga vilken låt som jag tycker bäst om men -Off The Wall - har jag nog bäst minnen ifrån.
Man får tycka vad man vill om denna man, men dansen och musiken hade han verkligen i sig.


Kommentarer
Postat av: Jannike

sant.

2009-06-27 @ 01:44:27
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0