Törners!

Idag har jag äntligen kommit iväg och fikat, vi hamnade på Törners. Lagom söndags aktivitet att dricka tea och sedan bara sitta och snacka ett par timmar. Tack Mia och Maria det gör jag gärna fler söndagar.

Nu börjar jag att få lite lagom ångest inför måndagen, väckarklockan ringer redan 05.30, (ja ni läste rätt) Då är det bara att kliva upp och gå en sväng med Börje för att sedan äta lite frukost innan det är dags att gå till bussen.         Jag kan inte minnas när jag behövde gå upp så tidigt för att vara på jobbet till klockan 07:00, inte ens när jag bodde i Stockholm. Ja, ja jag vänjer mig nog och som väl är går det mot ljusare tider.

Kommentarer
Postat av: vasso

HAhA, välkommen till min värld. Antingen börjar jag 07 eller så jobbar jag kvällar till 22. suck!

2009-01-18 @ 18:31:22
URL: http://vasso.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja - hoppas du kom upp - själv får jag lata mig på morronen nägra veckor nu... ja, kanske inte alla dar, men oftare än sista tiden i alla fall;-)

2009-01-19 @ 14:55:31
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0