Tankar!

Lördag solen skiner,och jag sitter och lyssnar lite på youtubeklipp,Susan Boyle,vilken kvinna och vilken underbar röst,det går inte att hålla tårarna tillbaka när man hör henne, jag lovar att när hon släpper en cd ska den finnas i min samling.          För en stund sedan ringde Kostas ifrån Grekland och byn. Kostas och Pappou hade varit på en biltur ner till några marker som de har, Pappou ville visa Kostas.        Jag längtar till byn, jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan jag åker dit. Nu får jag nöja mig med mina minnesbilder där ifrån och det är inte det sämsta. Den här bilden på Sofia och gammel Pappou är en tidig minnesbild i från byn,augusti -88.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0