Fjärde advent!

Redan fjärde advent och jag mår lite dåligt idag, fast det är nog självförvållat. Vi var ett tjejgäng som var ute på lite bus igår, vi förladdade hemma hos Ylva sedan tog vi bussen ner på stan. Först var vi en stund på Captain Cook drack ett glas vin och lyssna på bra blues, men det ryckte lite i dansgenen så vi gick upp till Plaza för att svänga våra lurviga.
När vi väl var där så tyckte jag inte att det var så kul,mådde inte 100 så jag åkte hem redan kl 01:00.  Hoppas attt det blir skojjsigare nästa gång.
Nu ska jag ta mig en syltkaka som Alex och Bell har bakat.

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag var så duktig som kune hälla på sylten ;P haha

2008-12-21 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0