Trött!

Just nu känner jag mig så trött, det går nästan inte att beskriva. Det är hemskt att man är lika trött på morgonen efter 8 timmars sömn som när man går och lägger sig. Kan det vara vitaminbrist eller brist på något annat, finns det tankar som ger trötthet eller är det bara vanlig december trötthet, jag får bita i det sura äpplet ett par veckor till innan det blir lite ledighet.
Jag håller på att kolla på resor, jag vill till Marocka, hittade en bra resa i förrgår till ett bra pris men var inte tillräckligt snabb, det är bara att leta på och hålla tummarna, om inte så får jag vara hemma på ledigheten och bara slappa, kanske unna sig en dag på relaxen, biobesök och bara vara ute och andas in lite frisk luft, det ska nog också vara bra för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0