Överraskning!

Idag skulle Sofia komma hem och överraska på middag , men hon var tvungen att ringa och förvarna så det skulle bli lite godare mat en köttbullar. Jag blev jätte glad att Sofia ska komma men då fick jag matlagnings bekymmer , men jag har löst det genom att ta fram lax och räkor, jag kan nog få ihop något riktigt gott av det.

Idag har jag varit med Alex , han skulle klippa sig på Attetyd medans han satt där och blev klippt blev jag också sugen , så nu sitter jag här nyklippt och super nöjd det var länge sedan som jag kände mig så nöjd, dit ska jag gå flera gånger.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken underbar känsla!

2009-01-03 @ 23:04:57
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0