Tårar!

Imorse när jag satt i bilen för att köra till jobbet så kom mina tårar bara rinnande längst min kind. Jag satt och funderade på livet, tankarna på barnen kom och kanske ett litet orosmoln knep tag i min mage, hur ska det gå för dem i livet, kommer dem att bli lyckliga med den väg dem väljer, kan jag finnas där och fånga upp om det behövs? Hur länge ska man som mamma finnas där och ta emot?  Ja man hinner tänka många tankar när man sitter ensam i bilen och dagen börjar att ljusna, det är skönt att få sitta där en stund i sin ensamhet.

Kommentarer
Postat av: nikita

Mammor är alltid något man behöver:)

2009-02-27 @ 12:24:52
URL: http://nikini.blogg.se/
Postat av: vasso

Oro kommer det alltid finnas men dom säger ju att ljusare tider väntar :)

2009-03-05 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0