Chocker!

Idag har jag fått 2 smärre chocker. Den första chocken var att jag för första gången i mitt liv blivit kallad ''Jävla'' hora,trodde aldrig att jag skulle bli så illa berörd trots att det bara var en liten kille på 13-år.
Den andra chocken var att jag blev så irriterad på Alex när han kommenterade middagen jag skulle fixa, så jag sa till honom ordentligt och bara slängde bort kastrullerna från spisen. Då gick Alex upp och efter en stund for han till sin Gudfar.   Kan allt detta bero på att det är FREDAGEN DEN TRETTONDE ?

Kommentarer
Postat av: vasso

Men herregud. Folk är galna och totalt ouppfostrade som kallar en annan för detta hemska ord :(

2009-02-14 @ 10:54:17
Postat av: Jannike

Ja... vad ska man säga.... det är så jäkla tragiskt med utvecklingen bland barnen... bristen på respekt...



Och det här med ungar som blir sura och drar iväg.... det tar på krafterna.... jag vet:-(

2009-02-14 @ 10:58:31
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0