25-år och tulpanensdag!


Idag är det tulpanensdag och sist men inte minst vår 25-årsdag, vem har fått den vackraste tulpanen av alla, och en tulpan som aldrig vissnar?!   Kunde jag någonsin tro att det skulle bli 25-år med herr Grek när jag klev av planet den 5 januari- 87, det var -36 grader och jag hade aldrig sett så mycket snö och inte känt sådan kyla heller.
Tänk vad livet kan ta andra vägar bara man får en tokig ide om att flytta upp till sin bästa kompis och gå i skolan 1-år.
Det har varit sol och mörka dagrar men det är väl som livet är.
Jag trivs här i Östersund men kan sakna närheten till min andra familj, det är så sällan som vi ses, kan sakna att inte kunna titta förbi på en kopp kaffe och bara små prata och sedan gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0