2012!

Nu är det 6 januari 2012!  Jag minns när jag  var i 12- årsåldern och tänkte fram till år 2012, det året som jag ska fylla 50, känn på den 50 år.
När jag var liten tyckte jag det var gammalt och så tyckte jag att det var lite otäckt, men nu när året är här så känns det varken otäckt eller gammalt.  Vad gör åren med en mer än att man blir klokare, fyller sin ryggsäck med både bra och dåliga erfarenheter.  Jag tror nog inte att jag skulle vilja plocka bort någon utav mina erfarenheter, mina dåliga alltså, om man inte gör dåliga saker hur ska man då lära sig. Jag skulle kanske ha gjort visa saker på ett annat sätt än vad jag har gjort.

Jag är glad över sina snart 50 år, glad över min familj som jag kanske inte alltid visar det för eller att jag säger det, men dem borde veta.  Kostas och jag har varit en familj i 25 år nästa vecka, det trodde jag aldrig, TACK  för alla bra stunder och även de tunga stunderna som vi har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0