Tvättstugan.....



Idag skulle jag vara duktig att ta vår tvätt till områdets gemensamma tvättstuga. Det var täcken,kuddar och lite mer stora saker som jag ville få undan. När jag kommer in i tvättstugan blir jag lite sur,den är ostädad och hur kul är det att komma till någon annans skit?! När jag väl hade städat mig in och slängt på maskinerna märker jag att det inte finns någon korg att lägga den rena tvätten i, vips bara borta. Torkskåpet fanns det ingen värme i, centrifugen var trasig, ja allt gick bara fel.      Till sist  vill jag att alla som tvättar i tvättstugan GÖR RENT EFTER ER!

Kommentarer
Postat av: cbj

Härligt Anna. Kan du inte sätta upp små elaka lappar också! Jag är säker på att allt ludd var kvar i torktumlaren också...

Hoppas er midsommar var OK. Här i regniga Vemdalen var det ändå OK. Det var länge sedan alla sex var tillsammans en midsommarhelg.

2009-06-20 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0