Kallt....


Trots att solen har hittat tillbaka till oss så glömde den att ha med sig värmen, men man ska inte begära allt, värmen kommer nog så småningom.     Idag när jag kom hem på eftermiddagen frös jag så mycket att jag var tvungen att krypa ner under duntäcket, jag somnade direkt och sen hade jag det jätte svårt att kliva upp, ville ligga kvar ända till imorgonbitti men det var en liten Börje som ville gå ut. Väl ute var det ganska okej, vi gick och plockade lite blommor, liljekonvaljer.

Kommentarer
Postat av: Jannike

men hallå - var finns det liljisar i närheten?? Sen är det så att jag "tappat" bort ditt telenr när jag tappade min mobil... och jag hittar inget mob.nr på nätet till dig - kan du messa?? 076-781 03 19 är mitt nya;-)

2009-06-18 @ 19:48:39
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0