Kissande Börje!



Imorse vid 04:00 så börjar Börje att tassa och pipa vid min säng, jag säger till honom att han ska gå och lägga sig i sin bädd, ja det gör han men kommer tillbaka lika fort och piper på ett annat sätt än vad han brukar att göra , jag blir less och säger till igen. Jag hör att han går iväg men tassandet slutar illa kvickt och jag hör ett annat ljud, ett kissljud, jag flyger upp och öppnar på baksidan så Börje kan gå ut och fortsätta sitt kissande.  Det var bara att tända lampan och torka upp den lilla pölen som låg vid min säng.  Åh vad underbart det är att ha djur vid sådana här tillfällen.  Nu har det gått nästan 12 timmar sedan detta hände och Börje är åter igen den underbaraste hunden.

Kommentarer
Postat av: nikita

han försökte bara säga till;) sen så kunde han väl inte hålla sig längre, för du ville ju bara sova;) fniss!

2008-11-27 @ 13:31:20
URL: http://nikini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0